Wednesday, December 11, 2013

Diyet Yapanlara Müjde! Muhtesem Tatli Kesfettim: Süt Pembe!



diyet yapanlara mujde muhtesem tatli kesfettim sut pembe 1
Ben tam sütlü tatlı insanıyım, yani her daim yeme potansiyelim vardır. En sevdiğim tatli ise Çilli Zeynel'in lezzet sefası adlı tatlısıdır. Hem hafif hem muhtesem bir tatlidir. Altta kıvami sahane bir muhallebi icinde kedi dilleri ve ustunde cikolata sosu. Beni öldüren, her daim kanıma giren bir tatlidir.

Dün aksam tesadufi bir sekilde Füsun ile ayni mahallede oturdugumuzu ögrendim. Ikimizin de bu bölgede favori yeri Zeynel Çilli imis. Ve dün aksam bana "Süt Pembe" tatlısını denememi önerdi. Aklima takildi ya denemem lazim hemen. Tabi deneyene kadar kafamda hayallerini kurabiliyorum. Süt pembe deyince aklima su muhallebisi kivaminda, pembe renkli sütlü tatli gelmisti. Bugun öglen hemen denemeye gittim. En bastan soyleyeyim, diyet yapiyorsaniz ve hafif bir tatli istiyorsaniz kesinlikle bu tatli tam size gore, topu topu 137 kcal. Ve tadina gelince, muhtesem! Bu kadar hafif, bu kadar kivamli, her kaşıkta mest eden bir tatli. Bir kase tatli nasil bitti anlamadim, acaba ikinciyi mi istesem diye düsunurken kendimi yakaladim.


diyet yapanlara mujde muhtesem tatli kesfettim sut pembe 2


Zeynel'in en basta lezzet sefasi, sonra da tavuklu pilavi ve corbasindan sonra gitmek icin bir sebebim daha oldu:) Süt pembe! Ne seker bir tatli ismi esasinda.

Şiddetle tavsiye ediyorum. diyet yapanlara mujde muhtesem tatli kesfettim sut pembe 3

No comments:

Post a Comment