Sunday, October 27, 2013

Neye diyet neye kısmet



Alayım kızıma bir kutu boya,boyasın kendini boydan boya diye başlayan bir roman şarkısı vardır.İşte o benim şu durumumu anlatan en iyi şarkıdır :)Kara tahta boyasını 2.5 litreden imal ederken artan boyayı ne yapacağımı düşünememişim.Hazır duvar boyanıyorken,ahşap boyama yapabilirim hevesiyle aldığım ama başaramayınca bir kenara kaldırdığım tepsiye de bir iki boya çalayım dedim.(çalmak bizim oralar da sürmek anlamındadır)Ne yalan söyleyeyim pek bir işime geldi,çok da kolay oldu.Boya rulosuyla bir iki sağ sol yaptım boyanıverdi :) 



neye diyet neye kismet 1


Akşam eve ulaşıp,yemeği yiyip oğlumla bir iki oynadıktan sonra çay için mola verdim.''Çayın yanına elmalı kek iyi gider''diye düşündüm.Eşim pazartesi günü diyete başlamıştı ben de espri olsun diye tepsiye keki koydum ve kekin yanına da  ''neye diyet,neye kısmet''yazmak istedim.Başaramamışım :)Altına reklamımı da koydum ama cümle olmamış.Fotoğrafını çekerken bile yazım yanlışım dikkatimi çekmemiş.


neye diyet neye kismet 2


Karatahta boyası ile ahşap boyanır mı sorusunun cevabını görüyorsunuz.Hem de çalakalem boyama :))

No comments:

Post a Comment