Tuesday, October 22, 2013

Textos Graciosos I - Diyet yapan bir kadının günlügü (çeviri)









textos graciosos i diyet yapan bir kadinin gunlugu ceviri 1






  • Ana Sayfa

  • Özel Ders

    • Birebir Özel Dersler

    • Grup Dersleri

    • Kurumsal Eğitimler



  • Sosyal Medya


    • Facebook Grubumuz


    • Twitter Sayfamız



  • Clases de Turco

  • Arşiv

  • Çeviri Hizmeti

  • İspanyolca Pratik Kulübü









Textos Graciosos I - Diyet yapan bir kadının günlügü (çeviri)











Güne biraz neşeli başlayalım. Bir ispanyol sitesinde karşılaştığım eğlenceli yazıyı sizin için çevirdim. Diyet yapan bir kadının günlüğü...

-------------







textos graciosos i diyet yapan bir kadinin gunlugu ceviri 2Türkçe (Turco)






Sevgili günlük:


Bugün diyet yapmaya başladım.


8 kilo vermem gerekiyor.


Doktor, yediklerimi not edeceğim ve moral durumumdan bahsedeceğim bir günlük tutmamı tavsiye etti.


Ergenlik günlerime geri dönmüş gibi hissediyorum ama çok heyecanlıyım.


Diyet süreci ne kadar zorlu olsa da o muhteşem siyah elbisenin içine sığdığımda her şey mükemmel olacak.






-Diyetin birinci günü-


Bir parça beyaz peynir.


Bir kap mısır gevreği.


Moralim mükemmel.


Kendimi daha iyi hissediyorum.


Birazcık başım ağrıyor...






-Diyetin ikinci günü-


Birazcık salata.


Kızarmış ekmek ve bir kap yoğurt.


Hala kendimi mükemmel hissediyorum.


Başım biraz daha fazla ağrıyor ama önemli değil, bir aspirin sorunu çözer.






-Diyetin üçüncü günü-


Gecenin bir yarısı garip bir gürültüyle uyandım...


Önce eve hırsız girdi zannettim ama sonra sesin midemden geldiğini anladım...


Bir litre çay içtim...


Gecenin geri kalanını işeyerek geçirdim.


Not: Elma çayını bırakıyorum.

- Diyetin dördüncü günü-



Salatadan nefret etmeye başlıyorum.


Kendimi çayırda otlayan bir inek gibi hissediyorum.


Birazcık keyifsizim ama sanırım zaman meselesi...


Başım davul gibi...


İş arkadaşım öğle yemeğinde koca bir alman turtası yedi.


Ama ben direndim.


Not: ... İş arkadaşımdan nefret ediyorum.






-Diyetin beşinci günü-


Tanrıya yemin ediyorum ki bir parça daha beyaz peynir görürsem kusacağım!


Öğle yemeğim: salata. Sanırım salata bana gülüyordu...


Sakinleşmem ve tekrar konsantre olmam gerekiyor.


Kapağında manken resmi olan bir dergi satın aldım. Işte hedefim. Amacımdan sapamam.




-Diyetin altıncı günü-



Ölüyorum. Uyuyamadım, birazcık uyudum o zaman da rüyamda vanilyalı pasta gördüm.


Bir parça kurabiye için birini öldürebilirim...




-Diyetin yedinci günü-



Doktora gittim...


250 gram zayıflamışım.


Saçmalık!!!

Bütün bir hafta ot yedikten sonra!



Bir inek gibi böğürmediğim kaldı ve sadece 250 gram!


Doktorum normal olduğunuu söyledi. Kadınların zayıflaması geç oluyormuş, özellikle benim yaşımda.


Gerizekalı herif bana şişman ve yaşlı demek istedi!

Not: Yeni bir doktor ara.




-Diyetin sekizinci günü-


Bu sabah bir kızarmış tavuk tarafından uyandırıldım.


Yemin ederim!


Yatağımın ucundaydı ve dans ediyordu.

Açıklama: İş arkadaşlarım bana garip garip bakmaya başladı.







-Diyetin dokuzuncu günü-


Bugün işe gitmedim.


Sabah yine tavuk uyandırdı beni, bu defa göbek dansı yapıyordu.


Bütün gün televizyon izledim.

Bana komplo kurmuşlar.

Bütün kanallarda yemek programı vardı. Meyveli pasta, lazanya, çikolatalı pasta yapmayı öğretiyorlardı...



Not: Yeni bir kumanda alınacak, evdekini pencereden fırlattım.






-Diyetin onuncu günü-


Zayıflar çok boş insanlar!




-Diyetin onüçüncü günü-



Baskül kımıldamıyor. Kımıldamıyor!


Bir lanet olasıca gram bile kaybetmemişim!


Kahkahalar atarak gülmeye başladım. Doktorum, biraz ürkmüş bir şekilde, bir psikolog görmemi tavsiye etti. Sanırım psikiyatr demek istedi.


Onu neşterle tehdit etmemden dolayı mı böyle davrandı acaba?


Not: artık doktora gitmeyeceğim, tavuğun dediğine bakılırsa doktorum tam bir boş boğaz ve hilekar!






-Diyetin onaltıncı günü-


Artık diyette değilim.


Tavuk öyle bir canımı sıktı ki, öğle yemeğinde yedim onu!






--------------






Ispanyolca (Español)







Querido Diario:



Hoy comencé a hacer dieta.
Preciso perder 8 kg.
El médico me aconsejó escribir un diario donde debo colocar mi alimentación y hablar de mi estado de ánimo.
Me siento de vuelta en la adolescencia pero estoy muy entusiasmada con todo.
Por más que la dieta sea dolorosa, cuando consiga entrar en ese vestidito negro maravilloso, va a estar todo perfecto.




-Primer día de dieta._Un pedazo de queso blanco.
Un tazón de cereales diet.
Mi humor está maravilloso.
Me siento más liviana.
Un leve dolor de cabeza tal vez...
-Segundo día de dieta.
Una ensaladita rápida.
Algunas tostadas y un vaso de yoghurt.
Aún me siento maravillosa.
La cabeza me duele un poquito más fuerte pero no es nada, que una aspirina no pueda solucionar
.










_Tercer día de dieta.Me desperté en el medio de la madrugada con un ruido extraño...
Creí que era un ladrón, pero después de un tiempo me di cuenta que era mi estómago...
Tomé un litro de té...
Estuve meando el resto de la noche.
Anotación: SUPRIMIR té de manzanilla.
_Cuarto día de dieta.
Estoy comenzando a odiar la ensalada.
Me siento una vaca mascando pasto.
Estoy un poco irritada, pero creo que es el tiempo...
Mi cabeza parece un tambor...
Mi compañera de trabajo comió una torta alemana hoy en el almuerzo.
Pero yo, resistí.
Anotación:...Odio a mi compañera de trabajo.
_Quinto día de dieta
Juro por Dios!!! que si yo veo un pedazo más de queso blanco en mi frente, vomito!
Mi almuerzo: una ensalada, parecía reírse en mi cara...
Preciso calmarme y volverme a concentrar.
Compré una revista con una modelo en la tapa. Mi meta. No puedo perder el foco.
_Sexto día de dieta.Estoy muerta. No dormí nada y, lo poco que conseguí, soñé con un flan de vainilla.
Mato por un pedazo de alfajor...
_Séptimo día de dieta._
Fui al médico...
Adelgacé 250 gramos.
Es una idiotez !!!!!
Toda la semana comiendo pasto.
¡ Solo me faltó mugir y perdí 250 gramos!
Él explicó que es normal. La mujer demora más en adelgazar, más a mi edad...
¡¡¡el maldito me llamó gorda y vieja!!!!
Anotación:_Buscar otro médico.
_Octavo día de dieta.
Fui despertada hoy por un pollo asado.
¡Lo juro!
Él estaba en la punta de la cama, bailando can-can.
Aclaración: Mis compañeros de trabajo me empezaron a mirar raro...
_Noveno día de dieta
Hoy no fui a trabajar.
El pollo me volvió a despertar, esta vez con la danza del vientre.
Pasé el día viendo tele.
Existe un complot.
Todos los canales son de cocina. Enseñaban a hacer tarta de frutillas, lasaña y selva negra...
Anotación: Comprar un nuevo control remoto, el otro lo tiré por la ventana.
_Décimo día de dieta.! Las flacas son unas huecas ¡
_Décimo tercero día de dieta._
La balanza no se mueve.¡Ella no se mueve!
¡No perdí un mísero gramo!
Comencé a reírme a carcajadas. Asustado, el médico, sugirió un psicólogo. Creo que llegó a decir psiquiatra.
¿Será porque yo lo amenacé con un bisturí?
Anotación:
No vuelvo más al médico, el pollo me dijo que cree que es un chanta, farsante.
_Décimo sexto dia._
No estoy más a dieta.
Enojadísima con el pollo, me lo almorcé. !!!







Bu yazı Ercan Bayraz tarafından ispanyolca orjinalinden ispanyolcadefteri.blogspot.com adresi için çevirilmiştir. Kaynak ya da çevirmen belirtmeden kullanılamaz.











No comments:

Post a Comment