Friday, September 20, 2013

94-DUKAN DİYETİ-PIERRE DUKAN




                                     94 dukan diyeti pierre dukan 1


Çeviri:Zeynep KUMRULUOĞLU


Pegasus Yayınları


2012 Basım-320 Sayfa










Kitabın  özü YULAF KEPEĞİ.Yazar "ben buldum , ben buldum" diye bağırmış kitapta , yiyin zayıflayın diyor.






Normalde diyet kitapları okumam, kendi kendimi iyi tanıdığımı düşünüyorum.Bana hangi yiyeceğin kilo aldırabileceğini , hangisinin aldırmayacağını da.






Kilo alıp , vermede çekmediğim sıkıntıyı , kilomu korumakta maalesef çok fazla hissediyorum, işte bu sebeptendir bu kitabı okumam.






Ve fakat gördüm ki kitapta,benim yaşantıma uygulayabileceğim bir beslenme düzeni yok , uygulamam pek mümkün değil bu bakımdan.






Not :Herkesin bünyesinde besinlerin farklı etkileri olduğunu düşünüyorum , benim kilo vermemin yegane nedeni beyaz ekmeği kesmemdir mesela , beyaz ekmek yemeğe başladığım an kilo almaya da başlıyorum.







94 dukan diyeti pierre dukan 2
Sizlerin de böyle farkındalıklarınız oluyor mu ???





No comments:

Post a Comment