Monday, September 16, 2013

DİYET KISIR:))



diyet kisir 1
Sizin oralarda havalar nasıl?Tokat çok soğuk...üşüyoruz...yağmur,fırtına..Allah hakkımızda hayırlısını versin...

uyku tutmadı bu gece beni...blogumu karmakarışık ettim...neler neler yaptım..beceremedim...en son bu haline getirene kadar bu saat oldu...şu tema/şablon konusunda çok şıp sevdiyim:)) ama bi dahaa dokannmaamm:)dersimi aldım bu gece...

tam kapatıp,kalkacakken sırasını bekleyen bu tarif çarptı gözüme..gece gece:))

-1 çay bard.ince bulgur

-4-5 yaprak marul

-maydonoz

-taze soğan

-1 domates

-1 tk. domates salçası

-2 yk z.yağı

-1 çay k.tuz

-1 limon

***bulgurumuz ılık suyla ıslanır.diğer malzemeler ince ince kıyılır.salçası,yağı,tuzu,limonu eklenir..4 yk yenir.bu da 110-150 kaloridir...

diyet kisir 2


No comments:

Post a Comment