Sunday, September 15, 2013

Tabiki Diyetteyiz !







* Jüjü ; Jülide , 9 yıllık arkadaşım. Geçen sabah mız mızlanması kulak ardı edilerek önce güzelce bir sabah sporu yapıldı,1 km koşuldu ardından bir pastahanede kahvaltıya gidildi. ANCAK SAATİN 13.00 ü GEÇMESİ kahvaltı tabaklarını menüden kaldırdı e bizde ne yiyeceğimizi şaşırdık.






tabiki diyetteyiz 1



Garson : Ne alırsınız?


Jüjü : Ne yesek yiaa hafif bir şeyler olsun ben çok acıktım kızııaam ama diyetteyim hee.


Ben : Ay bende dükana başladım kilo almamak lazım düğünler var nişanlar var ..


Jüjü : Dondurma mı yesek üff şöyle karamellli ?


Ben : Saçmalama bee bu soğukta hem sabah koşusunun 2 katı kaloriyi alırız öyle !


Jüjü : Tavuk göğsümü yesek ?


Ben : Dükan bana yasakladı. Bu hafta full protein, sende yeme kuzucum.






(Biz bir ara telefonlarla uğraştık, Garson gitmiyor, arada etrafına bakınıyor öflüyor pöflüyor.)






Jüjü : Şekerim ben bir latte mi içsem hee, izin var mı ona ?


Ben : Ya yok selülütün azcak sonrağ.


Jüjü : (Çok acıktı artık tam bir kızgın boğa) Garson bey siz bana bir bardak su , hanımefendiye de bir bardak zıkkımın dibi getirin !!






(Garson şaşkın.)






Ben : Aaaağ kuşum kızma ama biz diyetteyiz !


No comments:

Post a Comment