Monday, September 2, 2013

Dukan diyeti


Yarın sabah itibariyle diyetime başlıyorum :)dukan diyeti 1

Gelecek hafta sadece 2 sınavım olması sebebiyle zamanı değerlendirmem gerektiğini düşündüm

Uzun zamandır niyetliydim ama kendimde başlayacak gücü bulamıyordum


dukan diyeti 2






İlk bir hafta "attack" bölümünde olacağım,1 hafta sonra yine sonuçları ve 1 haftalık deneyimlerimi yazarım,kolay gelsin bana






diyete başlamak için o gücü bekleyenler artık beklemeyin,yaza bir şey kalmadı,nisanda yine hırkalar montlar atılınca tutuşacağız,o anları hayal edin,sağlığınız ve kendiniz için bugün kendinize bir iyilik yapın






Sağlıksız bir beden üzerine mükemmel bir surat olsa da faydasız,o allıklar rimeller inanın yakışmıyor






Tatlısız yaşayamam,ekmeksiz doymam diyorsanız bu diyet size göre değil,karonhidrat olabildiğince düşük seviyede






Ayrıntılı bilgi ve ideal kilonuz ne/ne zaman ideal kilonuza ulaşabileceğinizi gösteren test için tık tık










dukan diyeti 3dukan diyeti 4dukan diyeti 5dukan diyeti 6dukan diyeti 7


No comments:

Post a Comment