Monday, November 25, 2013

Diyetteyim!


Bir gün bir baktım 5 kilo almışım..

Sonra bir baktım bir 5 kilo daha, daha, daha..

Nasıl kızıyorum kendime..

Neden durrr demedim diye..

Neyse zararın neresinden dönersen kârdır mantığıyla soluğu diyetisyende aldım..

Bir süredir aklımdaydı ama önce beynimi hazırlamam gerektiğini düşündüm.

Dr'dan randevu almak için de 2 hafta uğraştım. Ne çok kilo sorunu olan insan varmış yahu!

Neyse sonunda randevuyu aldım ve tahlillerimi yaptırıp ilk görüşmeye gittim.

Hatta 1. haftayı geride bırakmak üzereyim..

6 aylık bir programla sanırım ağırlığımın %30'undan kurtulacağım..

6 öğün yiyerek ve neredeyse hiç aç kalmadan bir hafta geçirdim.

Yarın ilk kontrolüme gideceğim ve çok merak ediyorum acaba kilo verebildim mi!

Haftada 3 gün 45'er dakikada yürüdüm ve büyük bir inatla devam edeceğim..

Çok kararlı olduğum için yapabileceğime inanıyorum..

İnanmak ve istemek başarmanın yarısı ve işin bence en önemli kısmı karar vermek..

Gerisi çok daha kolay..

Sağolsun evde de ikinci annem ve babam bana özel yemek yapıyorlar.

Aynı apartmanda yaşamanın en güzel yanlarından biri de bu..

Ne pişireceğim derdi yok!

İyi ki varlar..

diyetteyim 1

Ara ara da sizlere neler yediğimi ve nasıl beslendiğimi yazacağım..

Her sabah önce limonlu ılık suyumu içip ardından da kahvaltımı ediyorum..

Kan tahlillerimi yaptırdım ve değerlerde çok şükür bir sorun yok. Günlük kalori yakımımda 1800 Kcal olduğu için doktorum epey kalabalık bir liste verdi bana..

Günde 8-10 bardakta su içmem gerekiyor.

Haftada 3 gün de 45 dakika yürüyüş yapmam gerekiyor. Eve yürüyüş bandı alacağım o yüzden..

Böyle giderse aç kalmadan kilo verebileceğim sanırım..

Ümitliyim, azimliyim :D

Göreceğiz hep birlikte..

No comments:

Post a Comment