Friday, November 22, 2013

LAHANA DİYETİ VEEEE........




lahana diyeti veeee 1


Bir hafta süresince tam anlamıyla uyguladığım lahana çorbası ile yaptığım diyetten bahsetmek istedim. nasıl birşey diye merak eden varsa okuyabilir.

7günlük   bir diyet 3 ila 8 kilo arasında kilo verildiği söyleniyor.

 Ben 49 yaşındayım ve bugüne kadar  diyet,perhiz işlerine hiç bulaşmadım:))))) ama tartıda 81 kiloyu görünce birşeyler yapmak gerektiğine inanarak bir denemek istedim.

aslında geçen yaz ağır gıdalardan kaçınıp yürüyüşle  79 dan 73 e inmiştim. ama hormonlardaki (guatrla ilgili) bir dengesizlik için başlanan tedavi ,malum menopoz devresine giriş, ve  en kötü arkadaşım  sigaraya  sana hayatımda artık yer yok deyişim:))))

hepsi aynı zamana gelip kış aylarında eve kapanınca  kilolar geri geldi.

70in altına ineyim derken 80ni görmek  çok hoş deyil tabiiki:))))).

evet malum tarifi uyguladım ortasında caymak üzereydim  ,başladığın işi yarım bırakmak yok dedim kendime.işte  bir haftalık halim:))))

hep uyku hali- unutkanlık - halsizlik-  suratımdasanki hastaymışım gibi bir görüntü

sonuç: 2 kilo  gitti değermi bu şekilde hayııııııırrrr:)))

tamamen salata kahvaltı tarzı herşeyden ama tadımlık yiyerekde   o kiloyu verebiliriz diye düşünüyorum.

Özellikle çalışan  ve faal olmak durumunda olan canlar sakın  ha diyorum  özellikle o halsizlik dayanması gerçekten zor.

bir hafta boyunca sadece canım arkadaşım  zübeydeme(ceyizsandıgı) gidebildim. 

   İnsan vucudunun gereksinimlerini fazlasıyla hatırlatan bir diyet bence. ilkti  son oldu benim için.

    Blogumda pek yazı yazmıyordum ama mevsim itibariyle pek çok kişinin diyetlere rağbet ettiği  aylardayız.

 kendi deneyimimi paylaşmak istedim.

Kilo vermeye kararlıyım ama kendime zarar vermeden.

No comments:

Post a Comment